вторник, май 31, 2005

Песен за човека

Днес е един прекрасен ден, е това е, Вапцаров колко е било право момчето: отидох в КЗК, попаднах на хора и станах човек и много се радвам и съм щастлив, че си общувам с хора, които не са просто някви субекти, с които съм принуден да съжителствам по цял ден, а са открити и слънчеви и мога спокойно да ги нарека приятели. Не е нужно да ви посочвам поименно, вие си знаете кои сте и колко сте прекрасни:) Много е важно, че сутрин влизам с Радост, така де, с Радост ;))) в стаята, че Дойчин е винаги насреща да споделим и обсъдим някоя идея или тема с КОНТИНЕНТАЛНО значение от рода напр. на влиянието на дълбоките деколтета върху държавните служители и способността им да служат изобщо на нещо...освен на едно, разбира се, тук усещам, че ще започне да става за червена точка ПИСИанието ми и затова спирам...;)
Седях си днес на масата и ви гледах и ми беше много гот, да знаете всичките ;))))
Не съм сърдит на никой, това е само погрешно впечатление, защо така несправедливо ме обвини...но за отпуските усещам, че здраво ще се скандализираме и ще хвърчат искри и стружки и кръв ще се леееееее...искам много лично и искрено и съвсем сериозно да ти благодаря за това, което правиш, защото знам, че е от сърце и че няма особено значение дали ще се получи нещо или не, но усилията, които хвърляш наистина са достойни за възхищение и уважение, така че...благодаря.
Ама не искам да ми казвате кой е убиеца в манастира, моля виииииииииии...
Но пък отново има шоколад и бонбони Мерси;)
Брей, само да ви кажа, не мога да се стърпя, колко хубави албуми взеха да излизат, направо засипват като лавина, ето, на garbage, queens of the stone age, audioslave, paradise lost, panican whyasker…white stripes, coldplay скоро, и разбира се, на оригинални носители няма да бъде издадено почти нищо, защото никой не купува такива работи, виж, чалга хитс част 38 ще отнесе по продажби всички взети заедно...затова да живее пиратството и фрий сайтовете ! знам, че си сбърках професията, трябваше сега да съм журналист в списание Ритъм, мамицата му ;) то не е късно да се поправят нещата, нали?
Радвам се, че има хора, които отделят от ценното си време да ми четат писанията, да знаете всички вие четци, че много ви обичам
Дали светът се върти около мен или просто ми е паднало кръвното и имам световъртеж...

Няма коментари: