петък, май 20, 2005

Шоколад

загадъчния цвят на разтопен шоколад, а като се доближиш до него аромата му е влудяващ, и хем ти се иска да го оближеш леко и да го вкусваш по мъничко, хем да го изядеш на една две големи хапки, е , още от сутринта ми тръгна на сладко и тук в комисията вече цяла сутрин хем се наслаждавам на примамливия шоколад, който ме кани с поглед да му се отдам...фин и неустоимо разтапящ се.. а същевременно е далеч и недостъпен , поне не тук и сега, а бонбоните от ханти - мансийск, с които ни почерпиха руските девойки, който са на гости на КЗК, са вълшЕБНИ и се казват лунна нощ, абе какво да пиша, то нещо тая седмица са ми избили хормоните и от ушите и каквото и да помисля и накъдето и да погледна само глупости ми ми се привиждат и то не да кажеш, че излизам от затвор или казарма, много странно, но се чувствам страхотно. а тази обвивка на руската бонбонка сега си я въртях из ръцете и около носа и май ще я хербаризирам най-накрая а некст 4 дейс ще се отдадем с моята разцъфнала роза на обиколки из изсърското дефиле да видим другите цветя и да си направим гердани от планински теменужки и ...други работи на някоя чиста и непорочна полянка...която мисля ще омърсим и с разни непристопйни неща и абе ония приказки за непорочното зчатие са голяма фантазия да ви кажа...ще има много шоколад...и полегнал е ивайло, за всички които го пожелаят ;)
п.с. Цветарката да не се скатава и ограничава само с коментари, а да вземе да информира за актуалните й душевни състояния, Ренкаааааааааааааа, четеш ли тази заповед и изпълняваш ли я вече?!! ;) ех, това момиче, родено от цветята и живеещо чрез тях...

1 коментар:

Renkata каза...

:))Ами няма какво да кажа - смаяна съм от прилива ти на хормони(както сам си си го казал).Радвам се, че си почитатeл на шоколада, каквато съм и аз!Готова съм да направя мноооого неща за една шоколадова фабрика на Линд:))