петък, май 27, 2005

хаотично

Ами разхвърляни мисли само в главата ми то какво друго, когато разни прекрасни младежи на няколко метра от прозореца ми къртят абе направо бутат цял етаж с хилтита и канга и макити и като гледам не си дават много зор, та май още един месец поне ще си живея с тях и въобще не ми трябва хеви метъл и блек извращения, тоя монотонен шум ггггррррррррр по цял ден е новата ми мания и направо слага Satyricon и Cradle of filth в задния си джоб. Сигурно като отида на Блек Сабат, те ще ми се сторят като Бритни Спиърс на млади години...Та не може да се работи при такива условия и затова какво друго остава, освен да пиеш сокче и да драскаш глупости в блога си...та мислех да се оплача как може на тоя бирен фест пред ндк да няма един кенеф , ами къде да се изпикая освен под масата...много лошо, да не смее да седне човек да се отпусне и да си пийне както си му е редно, а на блъскащи се колички утре сме задължително, който иска, да заповяда към 2 и нещо да се возим и да се хилим...като на седемнайсеееееееееееееее....ех, тази чалга (извинете поп-фолк) ами така де, едно време такива колички и чудеса имаше само по съборите и там се лееше нонстоп лепа брена ( а я сам само нежна жена...) и весна змиянац (казни ме, казни ме...)
Та мисълта ми беше, че прекрасното момиче, която е приятелка преди всичко на Преслава, ноооооо, надявам се скоро да я привлека и в моя лагер и да станем двама металисти срещу един, хахаха мисия невъзможна, умее да се издига над нещата и да ги погледне с усмивка и философско замислени сини очи...и да вземе да научи не/определителните членове в английски добре, защото Рошенцето ще ги изяде с парцалите събота и неделя (надявам се не само тях, де) и в понеделник ще я депресира с познания на членовете...боже , как звучи, извинявай господи, че те написах с малка буква...
И да взема най-после да допрочета Името на розата, че ме е срам от себе си...понякога имам чувството, че чета учебник по средновековни религии и течения ;)
Е, Камен Во се сети в последния момент и пусна жалба в ВАС срещу второто решение на Комисията по ММ, този път срещу Веселина , много се радвам, защото ми е прелюбопитно к’во ще каже съда на моите размишления на тема право на безплатно отстъпване на собствена телевизионна програма на кабелен оператор. Засега свободата на безплатното разпространение печели (не си правя илюзии, че решението мина в този вариант, защото така е правилно и така трябваше да е, за да бъде истината...но все пак го гласуваха така, което е важното...), а Камен, както обикновено, го духаааааааа, хаха много съм гаден, но той ме дразни ужасно, защото е шибан печалбар и се бърка там, където не му е работата!

Да завършим с нещо прекрасно, което да ни хвърли в сладки размисли за истината в живота и колко сладка е Тя

Тя е за теб морето, дето ти ще преплуваш,
тя е всичко, което щом си мен не сънуваш.
Слънчева, лъчезарна - ти я намери, взе я -
дай Боже да ти е вярна, колкото ти на нея.

Тя, тя - сбъдната твоя мечта,
тя, тя - всичко това е тя.
Тя, тя - ехо на твоя глас -
всичко това е тя,
но останалото съм аз.

Тя е за теб морето, дето ти ще преплуваш,
тя е всичко, което щом си мен не сънуваш.
Тя е мило удобство - с нея трудно се страда,
тя е сладкото робство, но е горчива награда.

Тя, тя - сбъдната твоя мечта,
тя, тя - всичко това е тя.
Тя, тя - ехо на твоя глас -
всичко това е тя,
но останалото съм аз.

Няма коментари: