сряда, май 25, 2005

за последните няколко дни...

Хм, големи емоции от всякакъв характер тия дни почивните бяха...да гледаме положително обаче и забравим бързо за леко отрицателните страни на: навалицата от роднини тип “последния да затвори вратата” (щото изобщо и идея си нямах че такава ще се изсипе ТОЧНО СЕГА); некои началническо-лошосвекървовски забежки на родителското тяло, което не беше насметено само заради многото хора, които щяха да гледат сеир и най-вече заради молбата на Преслава....суета, суета голяма ни тресе хората и това желание все да не си помисли някой, че не сме номер едно или че ...но това явно е неизбежно и трябва да се научим да си го преместване по-лесно от единия крачол в другия. Който няма онова преместваемото, моля да си го премества мислено :Р
Мистерия: вечерта отивам да затворя кокошките и гледам петела отвън и не ще да влиза, аз го гоня а той гадта бяга и ме гледа и кудкудяка, викам си дреме ми, спи навънка като си прост, и оставих така. Стъмни се и гледам, той дошъл пред къщата и се качил на парапета на стълбите току пред вратата и спи...баща ми го занесе при харема му и ги затвори. Мисля си, явно са го уморили толкоз женоря и избягал малко, и то душа носи горкото... на сутринта баща ми намира умряла млада лисица пред кокошарника и перушина вътре и една леко проскубана кокошка...а сега, деца кажете, какво е станало, защото никой не може да даде смислено обяснение...хайде, всички любители на криминалните истории и особено на загадъчната смърт, да дадат идеи!...
Ходихме с Преслава, Митко и Тони и, разбира се, Митето- постоянното присъствие на БЗНС, на манастира Седемте престола
http://area.bg/man.php?ID=R2
http://www.bulgarianmonastery.com/bg/osenovlak_monastery.html
и оттам Рошенцето купи иконка, осветена според продавачката от един куп местни митрополити и не знам к’ви си господни шефове. После тя се изгуби по една пътека и добре че го направи, защото за да видим някакви римски крепостни останки, си беше около 400 метра право нагоре по един баир....пихме от свети извор света вода...пихме разбира се и по бира ...после ловихме китове и огромни раци на Габровнишката река, която скоро задължително ще посетим но под формата на (не)организиран пикник с много бира, настроение и сакчето ми за пеперуди.
Митко (Брей, това Пежо 404, на 34 години е, и харчи 5 на сто нафта....
) и Тони, дано не сте останали разочаровани, но в тая навалица нямаше как да се отпуснем и да запеем Хиподил и Черно фередже и да повръщаме в 6 и половина вечерта и да си го направим както си знаем...ама аз много се радвам, че бяхте там и бяхме заедно. Само дето се измъкнахте по бели гащи и не можахме да ви доубием на карти...както казах гащи, та се сетих, че си бях забравил моите и ходих с някви тип потури на баща ми, дето и с безопасна игла ми бяха широки, но пък бях неустоимо секси...
В с. Елисейна продават спрайт с изтекъл срок на годност още декември, но те не знаеха, че Йончев не спи, а дебне и се връща с отмъщение.....мухахахаха
Абе панираните охлюви са вкусни....
Миличко, извинявай за изнервеното ми държане и спречкванията, повредата си е в моя телевизор и в настройката на няколко съседни...палиш, палиш мойто тяло, щом го погалиш, палиш, палиш всичко в мен, щом ме обичаш...I love you too! ;-)

1 коментар:

Анонимен каза...

Ami to4no tova se opitah da napravq v4era, no ne6to ne mi se polu4i :(
kakto i da e, sega ve4e trqbva da e uspe6no
pyk i te prepratih na Sa6o i toi da se obrazova :)