събота, март 24, 2007

Втора характеристика на Ивайло Георгиев

Моето мнение е, че другарят Ивайло Георгиев е сбъркан. Всички мъже ахкат- колко е честен, колко е принципен.
А кажете ми- има ли една жена, която да не се възхищава от него? Аз познавам поне пет мои приятелки, които...нали разбирате- а той просто им е дал да разберат, че- не! Тогава опитах и аз. Не искам да се изтъквам, но знаете- красива съм, млада съм, досега мъж не ми е устоял. А той- само се изсмя: "Няма да стане. Аз си имам приятелка, която обичам."
Имал приятелка, обичал я. Хайде де! Не на мене тия! Това е лозов лист, другари. С него той прикрива или своята немощ, или нещо друго...

2 коментара:

Анонимен каза...

Ку-ку-ку-ку, кукувица кука от зелена бука

Анонимен каза...

Щом се съмняваш дали не си сбъркан, значи не си. Ако не го осъзнаваш, вече е признак на лудост. А въпросите, които си задаваш, са съвсем естествени и според мен означават, че търсиш нещо. А който търси, намира. На мен си ми просто симпатичен. Да твърдя, че си много морален или порядъчен, не се наемам :).