сряда, март 21, 2007

Валии

...и сме самии, йеее...пееха ПИФ...да, в днешния свят на мобилност комуникации технологии и хиляди начини човек да бъде близо до другарчето си, хората са все по- отчуждени и далечни и трудно преглъщащи, че може да съществува и друг мироглед и свят и начин на живот, освен воденият от тях. място за компромиси почти няма. или ако има те са потиснати и рано или късно се стига пак до безкомпромистност. характерите са изградени на принципа "аз" съм неповторим и мойто мислене и светоусещане е единствено възможно. тъжно. и открито и установено отдавна преди мен. аз само го потвърждавам. за пореден път. хамелеони. опитите за летене завършват със зрелищно сгромолясване. when you COME UNDONE. а дали пък аз не съм просто един смахнат тясноскроен тъмен субект. днес настроението ми е на минус безкрайност. а аз просто се опитвам да бъда какъвто съм. явно съм много далеч от това, което трябва да бъда.
Nice gays finish last

Няма коментари: