събота, октомври 14, 2006

Хаха

Много мразя когато се оказвам прав за неща които не ми се иска да съм прав- тази шибана интуиция и шесто чувство които ги влача с мен цял живот защо не съм лишен от тях щеше да ми е толков ап о-лесно мамка му! а сега знам когато някой ми казва и прави нещо какво всъщност ми казва и какво прави като си мисли че не схващам....и си мисли, че ме ебава затова е ХАХА защото всъщност аз седя отстрани гледам докъде може да стигне човек в опитите си да бъде ЕСТЕСТВЕН. и в един момент за жалост моя се потвърждава че нещата са точно както си мисля и че совите не са това което са и- тогава става мноооооого интересно защото тия игрички когато аз съм ги играл някои хора са ходили прави под масата. явно проблема е че не ми личи че съм ги играл и че съм много тиха вода която си мислят че могат да покорят и преплуват на един дъх. ХАХА кой ли ще е поредният удавил се ентусиаст...а бога ми, така не искам да се дави никоя, не искам, не искам!!!!

1 коментар:

Анонимен каза...

Коя ли си удавил? Защо не пишеш малко по-конкретно, за да е по-интересно? Така е много абстрактно и не мога да си го представя :).