четвъртък, януари 26, 2006

Dream, dream, all I have to do is dream...

Страдам от сънна болест. Може би имам мечки за прароднини (дали са гризли, или обикновени миещи се енотчета, а?). Последните два- три дни лягам преди девет и заспивам много преди десет и сутрин не мога да отлепя от кревата. Аз съм едно симпатично заспало мече, а?
Голям кеф е пешеходната Витошка- евалата бойкоо, ти баща, ти майка, ти си пътят, истината и животът, вселената и всичко останало...поне не спря ерекцията в общината
Довечера сигурно ще си легна в осем. Може би остарявам- но пък нали старите хора ставали рано и не им се спи, а аз умирам за сън. Значи съм си наистина едно спящо зимен сън мече
Ако някой има на The Tears албума, нека ми го даде, ааа....те са вокала на Suede и бившия им китарист Брет Андерсън
Сигурно е вълшебна музика
Има един разказ на Васил Цонев- “Спи ми се”. Много е смешен. Ама не мога да го намеря в нет- а. Ако имате книжка на В. Ц., прочетете го, ще паднете от смях и дано да има кой да ви измъкне обратно на горния свят

Няма коментари: