сряда, януари 11, 2006

10.01.2006- трета част или тройно критичен ден

След простотиите в работата- грандиозен скандал с майка (чут ясно сигурно и в другия квартал) и операция на баща ми от херния, която се оказа доста по- голяма, отколкото изглеждаше. Слава Богу, всичко е наред.
А като чух какво си мисли майка ми за мен, ми настръхнаха и обръснатите косми. Най- лошото е, че тя не иска въобще да ЧУЕ какво и казвам и да помисли над него поне, а слуша както и изнася.
Ако всички жени в критическата са така- Боже, опази!

1 коментар:

Анонимен каза...

кога ли най-сетне ще споделиш с мен терзанията си........не е хубаво всичко да остава назад във времето.....за приятелското споделяне и съвет говоря....вярно че откакто сме с половинки се пораздалечихме, но за мен е само физически.....все още си ми най-добрия приятел