вторник, януари 24, 2006

До милите ми колеги

които четат този блог, обърнете внимание, че това е само онлайн страница за размишления, впечатления и страсти, а не страницата на страшния съд или на петчленка на ВАС (или на седморката на Блейк), чиито решения и отсъждания и думи са единствено верни и не подлежат на обжалване и коментар. Напротив, под всяка публикация има възможност за псувни и прегръдки и винаги много се радвам, когато някой пише. Много от постингите са написани под силно емоционално влияние и в състояние на психическа неуравновесеност (какви думи, а, а до вчера ядяхме доматите с колците, ех, суета и безсмислие...), граничеща с желание да ухапя някого по врата или да бръкна в очите на ватманката на трамвай номер 1, която взе разстоянието от солунска до иван вазов за 20 минути. По- бавно не можеше, убеден съм

да си кучка не е лошо, напротив, те се отличават от тълпата безлични. А който се е засегнал от по- долния пост и се саморазпозна като такава- ми щом така смята, кой съм аз, та да противореча ;-)

1 коментар:

Анонимен каза...

то се вижда от писанията ти, че депресията ти продължава....а стига де...очаквам покана за среща на бира !!! само двамата