понеделник, август 22, 2005

Завърнах се

Отпуската беше супеееерррррр
Петък заминахме за Добрич и през нощта бяхме там, събота ходихме до Паскалево на “фермата” да нахраним прекрасните братовчеди- гусенца 3 бр. (направо ми идваше и аз да вляза в кочината и да се въргалям с тях в яденето им и да си правиме прасешко густо) и да оберем плодовете на труда на родителите на Роши, и беше много хубаво и после ходихме на гости на Гергана и бебчето само си смуче палците щото му растат зъбки и к’вото му дадеш смуче и хвърля 
Събота отидохме във Варна на гости на Емил и бяхме там до вторник, ходихме на бири и Тра-ла-ла с приятели и се пекохме и почти изпуснахме стар академи и мързелувахме и беше прекрасно и после обратно в Добрич и
После с чичо Пламен и Роши бяхме на Балчик на плаж и не можахме да яден цаца щото нямаше из целия град
Бях и на Калиакра и ходихме и до Дуранкулак, само там не бях стъпвал по черноморието и съм изпуснал много, божествени пусти чисти плажове като Иракли и Кара дере и се запознах с едни чудесни испанци и сме канени вече в Мадрид на гости когато решим ех, изкушенияя...
и вчера бяхме на Кранево и се прибрахме следобеда и с нощния рейс само се преоблякох у нас и на работа и тук ме затрупа лавина от задачки ужас още не мога да се настроя , че не съм с Рошенцето някъде на плажа или да си мързелуваме блажено...
жигулата си е жигула, кой к’вото ще да ми разправя
много хубаво беше, обикаляхме насам- натам, нямам думи, искам още
в събота пак сме там със супа- дупа буса на мЪдароФ, дръж се Шумен, трепери Добрич, идем от село!

Няма коментари: