петък, август 05, 2005

Тайм аут

Отпускааааааааааааааааа...аааа...туп! не знам какво точно ще стане по време на неполагането на общественосвръхполезния ми труд, но дано е това, което искам и да се получи по начина по който го желая...само да отбележа, че не харесвам списание Егоист и си го купувам щото шибания му издател го събра на едно място с Ритъм
Сега разбрах защо доктор живаго е била забранена в ссср за издаване
Довиждане и до нови срещи, часът и мястото на срещата им обаче е абсолютно неизвестен
Търсете ме някъде из облаците или под тях на плажа северно от Варна, пристанище на Шумен.

2 коментара:

Анонимен каза...

If you are alone, call this number 800-211-9293. Connect with Real Singles from your local area instantly for only $0.99/min with a $4.99 connection fee. A true Match is only one phone call away 800-211-9293. Meet people with common interests and desires now. Check it out. 800-211-9293

irina каза...

"часа и мястото на срещата - неизвестни" не е точно това, което очаквам да намеря в търсене на връзка с хората, които искам да видя, но нейсе...пак се е хванал здраво на работа моя късмет, явно:) аз почти си приготвих куфара (едни маратонки само ми останаха и нещата, дето утре трябва да ги купя) и заредена с непоклатим оптимизъм, че пътешествието ми няма да свърши на страниците на вестниците, другата седмица се понасям към родния си град. айде, стига почивали - отпускарския месец почти свърши вече, връщайте се по работните си места, откъдето (след, разбира се, края на положения за деня общественополезен труд) да ви завлека по любимите кръчми;)