четвъртък, юли 14, 2005

Спя...

Заспали чувства ти недей събужда в моето сърце...защото то спи, всичко в мен, от най-тъпата и сдухана молекула до “аз-а” ми като динамична съвкупност от физически и душевни качества, терзания и потребности-всичкото това нещо спи! Чудя се нямаше ли някъде изискване за стая за отдих да изкрънкаме една от шефа с дивани и меки възглавници...или да опитам да тренирам да спя на стола, като обаче това трябва да остане незабележимо, т.е. да спя и едновременно напр. да си движа ръцете по клавиатурата или поне едната ръка по мишката и даже от време на време трябва да се чува “цък-цък” за по- убедително. Или да оставя една бележка , че съм на жизненоважно съвещание на работна група по въпроса за ограничаване на вредното въздействие на дивите африкански пчели върху южноамериканските им посестрими с оглед предстоящото пълно изяждане на последните от първите...мдаамм...ама вие какво си мислите, че спя и не работя ли, е , за какво ми е да се трепя, когато само за последните няколко дни оттук се избълваха такива решения, че поколения напред ще се мъчат да разгадаят истинския им гениален и дълбок смисъл и аргументация...та аз с моите нелоялни историйки просто бих бил смешен на тоя фон...
а да ви кажа кастрирано куче живеещо на стълбите на блок е много тъжна гледка, като ходещ четириъгълник и няма никакъв живец в очите му...
И спя...и няма саморазяждането на покоя, няма кафета, няма реге...
Явно щото не бях карал дълго време колело, затова ме болеше задника от седалката, сега като карам редовно и вече не седя като на тръни :)
От три дни слуша албумите на Matia Bazar- галят ухото и те отнасят някъде далеч от хорската суета и дори за момент ме карат да забравя колко много ми се спи :)
На http://rack6.free.evro.net/pilgrim/MUSIC/MATIA%20BAZAR/Matia%20Bazar/ е истината. А два Ъп-а по-нагоре е несметна съкровищница. Със специални поздрави за Ирина в Холандия и пожелание за бърза връзка с българските фрий сървъри :-Р

Няма коментари: