петък, септември 08, 2006

Септември ще бъде май

Септември! Септември!
О месец на кръв!
на подем
и погром!
събуждайте се от лятната отпуска омара и застой алармаааааааа...земята ще бъде рай, нали знете! тя и в момента си е райска градина навсякъде се продават ябълки за каквото ти душа иска...та не съм забравил блога тук съм следотпускарско и лежерно бавно но сигурно се завръщам към тая страничка. Нямаше как да не драсна, та утре е 9 септември и понеже нас роди ни именно 9 септември ще има всенародни увеселения и кебапчийници по случая нека се вкючим всички и почетем най-голямата простотия в новата ни история с едно хубаво преяждане и сладки спомени за играчките от кореком, които гледах като пресисало яре...
отпуската беше супер морето още повече- хей, приморско...
сега ще видим как ще се включа в новото ми амплоа- нещо което никога не съм правил но имам желание да се науча и постепенно да стана от добрите...щот е готино и няма нищо общо с правото. така де, стига ми всеки ден бумащината нека има и нещо различно ;)
Нас червеното знаме роди ни,
нас не ще ни уплаши смъртта.
не носталгия, соц- фешън (Петър Волгин)

3 коментара:

Анонимен каза...

Ихааа... какво настроение. А какво е то - новото амплоа? Просто любопитство :). А Септември е поемата, която научих най-трудно и забравих също така най-трудно (даже още помня парчета от нея). Пък играчките... аз имах руско танкче - не беше от кореком.

Анонимен каза...

Фашага как може да се ебаваш с такава светла дата бе,всички луди се борят за мир, апожарникарите все със подържани и готови шлангове :).Майтапа на страна радвам се че си си прекарал яко и почти ме накара да забравя, че и след това време що простотия е свършена ама за нея другите поколения ще мрънкат :))

Анонимен каза...

извинявам се но сте за сьжаление личи се че простотата е от пьрво качество