сряда, декември 21, 2005

Преди (а май и зад) Коледа

Ебаси майката толкова работа не е на хубаво, да нямам време един месец да напиша нещо, това е толкова НЕДОПУСТИМО- ще се пека на бавен огън в адът на прегрешилите блогъри.
Въпреки всичко и всички съм настроен коледно и позитивно и предотпускарско. От 23 излизам за половин месец в заслужен отдих и още се чудя дали да отида в Сейнт Мориц или на Монцата в Южния парк, но като гледам и тая година швейцарските Алпи ще потънат в ледена депресия от липсата ми.
Вървях един следобед...и не видях отлитащо хвърчило, ама се опитах и аз като хвърчило да полетя и да се върна години минали назад, понякога ме обхваща детско настроение и поведение и не знам защо околните се стряскат от мен. Снощи си играх на гоненица с зли духове в спалнята и всички ми се смяха :( Пък там наистина имаше зад пердето един много зъл и страшен дух и един пррррризрак, който се изнесе в коридора и не успях да го хвана.
Чакам с нетърпение да ходим с Бубето и децата на пързалката в парка, те ще си играят с мен и ще си се пързаляме и правим снежни човеци и ще е много весело.
Слушам от вчера на Емил Димитров “Ако си дал” и се чудя колко ли хора са се замисляли над истините, казани в текста там. И понеже е края на една интересна година, искам да кажа едно голямо БЛАГОДАРЯ на всички приятели, които ме ИЗТЪПРЯХА за поредна година, на новите приятели, които ме приеха такъв, какъвто съм, с всичките си недостатъци, наивност и детински изпълнения, хей, вие знаете кои сте, няма нужда да ви споменавам поименно като на някви тъпи награди, нали ;).
Специално на почитателката на водка с грейпфрут да кажа- страстта...към напитката...е споделена...
И за завършек не може да не изрева мракобесно, че най- новия албум на System of a down къса глави. Пробвайте, аз още не мога да си я пришия и я нося в торбичка.

1 коментар:

Анонимен каза...

Въпреки мнението ми, че коментари не правя така просто, този път ще се отклоня от него. Макар, че това, което ще кажа може би няма да има връзка много, много с твоите писания..
Мисля си, че тази Коледа, която идва и въобще празниците някак те карат да си правиш равносметка .. на всичко.. и трябва да кажа, че къде съзнателно, къде подсъзнателно сега виждам, че се опитвах да стоя далеч от всякакви анализи на миналото и на събитията, случили се през изминалата година... но споменаването на интересната ти година, като че ли ме провокира най-вече..да го направя.. и то тук, където няма да го прочете никой от участниците в моята “интересна” година...
И понеже отново е лудница в стаята ..музиката гърми в слушалките ми.. пиша междувременно и друго, накратко казвам това, което осъзнах напоследък – нещата не са само черни или само бели, както доскоро смятах .. но аз винаги съм си била максималист.. има нюанси между черното и бялото..нещата просто се случват.. и само от теб зависи дали ще участваш в тях или ще стоиш настрани..
Объркано се получи май..
Весели празници..